Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

Novinky

arr3Výhodné ceny dopravy a DOPRAVA ZDARMA  Specielní produktová nabídka pro vybrané zboží při platbě předem - doprava ZDARMA Při nákupu nad... arr3Velké nákupy ještě výhodnějiMáte velký nákup ? Pro ještě výhodněnější nakupování se můžete v našem obchodě zaregistrovat. Po... arr3Dárky máme pro všechny.. My Milujeme Dárky..Vyberte si svůj dáreček zdarma ke svému nákupu. DÁREK ZDARMA k nákupu máme pro všechny.. My...

Otázky a odpovědi

Jen se klidně ptejte...
Kontaktujte nás, obratem Vám na Vaše otázky odpovíme. Můžete ale zkusit najít odpověď na Váš dotaz zde:


Nejčastější

Jak zjistím stav mé objednávky?

Po odeslání objednávky z košíku e-shopu obdržíte automatický e-mail, že objednávka byla odeslána k nám. Následně jí zpracují naši obchodníci, potvrdí její příjem a zadají do systému Váš požadavek na platbu ( bankovní převod nebo dobírka ) a současně Vám zašlou informace k uskutečnění zálohové platby nebo žádost o ověření dobírkové částky.

Pracovní doba našeho obchodního oddělení je mnohdy mnohem delší, než každý pracovní den od 9.00 do 15.00 hodin. Objednávky expedujeme v nejkratším možném čase, zpravidla do 2-7-mi pracovních dnů od přijetí, a to v pořadí, ve kterém k nám byly doručeny. V případě, že potřebujete zboží v co nejkratším čase, nebo dodat zboží na daný den, zvolte prosím Garantované doručení za příplatek, nebo nás kontaktujte přes formulář Rychlý kontakt. Pokud to bude v expedici technicky možné, budeme se snažit najít řešení, jak Vám vyhovět. Pokud Vámi vybrané zboží není momentálně skladem, budeme Vás informovat e-mailem o přibližném termínu jeho naskladnění.

Informace o možné expedici skladového zboží jsou uvedeny v košíku objednávky před jejím odesláním, a mění se každý den v závislosti na vytíženosti naší expedice. Konkrétní stav objednávky můžete zjistit kdykoli po zadání čísla Vaší objednávky ve formuláři : Zjistit stav objednávky


Potřebuji zboží dodat co nejrychleji. Je to možné?

Ano, je to možné. Pokud potřebujete expresní vyřízení objednávky, zvolte při objednávce EXPRES, nebo nás o tom informujte v poznámce objednávky, případně nám napište e-mail a dohodněte si s obchodníkem potřebný termín. Budeme se snažit Vám maximálně vyjít vstříc. Bude-li to možné, vyexpedujeme skladové zboží v co nejkratším možném čase nebo jej připravíme k odběru na výdejním místě v Turnově už následující pracovní den. Expresní vyřízení objednávky je zpoplatněno.


Jak zjistím, že máte zboží opravdu skladem?

Skladová dostupnost je uvedena v detailu produktu. Je-li připojena informace "skladem" máme zboží opravdu skladem. Pokud máme skladem pouze několik posledních kusů, jsou označeny "skladem v omezeném množství", "skladem 2 ks" nebo poslední kus na skladě : "1 ks skladem".


Jaká je doba dodání od objednání zboží?

Aktuální doba dodání je uvedena na hlavní straně našeho obchodu ve tvaru : "Zboží skladem odešleme do :..." a každý den se mění podle aktuální vytíženosti naší expedice. Doba dodání je v rozmezí 1-7 pracovních dnů a je závislá na množství objednaných druhů zboží, požadavků na potisk a balení. Ve většině případů odesíláme skladové zboží již následující pracovní den po přijetí objednávky. Zboží vyžadující zvláštní péči nebo specielní balení, vyžaduje také čas na přípravu. Z tohoto důvodu se může dodávka skladového zboží protáhnout až na 14 dní.


Potřebuji expresní dodání zboží, které nemáte skladem. Máte řešení?

Pokusíme se jej najít. Pokud potřebujete expresní dodávku neskladového zboží, kontaktujte nás. Naši obchodníci znají potřebné informace o aktuálních dodávkách a doskladnění zboží, pokusí se najít způsob, jak vyhovět Vašim požadavkům.


Mám dotaz k objednávce, ale nemohu se dovolat na Vaši infolinku. Jak mám postupovat?

Naše infolinka bývá během dne velmi vytížená, proto máme k dispozici jednoduchý formulář pro "Rychlý kontakt". Dotazy Rychlého kontaktu jsou vyřizovány přednostně, odpověď na Váš dotaz tak můžete v pracovní dny obdržet i během několika málo minut.


Proč musím potvrzovat zaslaný email s dobírkou?

Milujeme dárky, svou práci a velmi si vážíme spolehlivých zákazníků, kteří mají zájem o naše zboží a dokáží ocenit naši práci. Někteří naši zákazníci se ale chtějí odlišit, testují náš obchod a objednávají na dobírku, ignorují všechny zaslané informace o změnách stavu objednávky včetně informace o expedici a avízu od dopravce, nepřebírají zásilky a vymýšlejí si pohádky o tom, že si žádné zboží neobjednali. Nastává tak vymáhání Zbytečně vynaložených nákladů na odeslání zásilky. Abychom předešli těmto případům, odesíláme jednoduchý automatický email POTVRZENÍ DOBÍRKY, který je třeba odsouhlasit kupujícím. Bez tohoto potvrzení bohužel není zásilka předána do expedice. Celý proces jsme zjednodušili na 1 klik. ANO. To pro nás znamená: Souhlasím a opravdu MÁM ZÁJEM. Děkujeme Vám.

Mohu si objednané zboží, které je skladem, vyzvednout ještě dnes?

Z našeho distribučního skladu probíhá distribuce na výdejní místa každý den. Pokud se zboží nachází na uvedené pobočce a není třeba jej na ni přepravovat, je možné vyzvednutí v i týž den po uskutečnění objednávky.


Když si objednám přes internet, mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, při objednání zboží přes e-shop si před odesláním objednávky zvolíte „Osobní odběr“. Vybrané zboží si následně můžete vyzvednout v kanceláři a vzorkovně v Turnově. Uskutečněním objednávky si současně u nás zarezervujete zboží na dobu dvou dnů. Nevystavujete se tak riziku, že Vámi vybraný produkt bude vyprodaný. Přeposlání na výdejní místo si může vyžádat až 1 týden.


Mohu si zboží objednat přímo ve vaší prodejně v Turnově?

Ano, je to možné. Pokud jste dorazili k nám do prodejny, informujte se, zda je zde Vámi požadované zboží zde momentálně k dispozici. Pokud ano, můžete si produkt zakoupit přímo na místě. Vezměte však prosím na vědomí, že některé druhy zboží vyžadující zvláštní péči je nutné na výdej připravit, což může být bez předchozí objednávky časově náročnější. Upozorňujeme, že některé druhy zboží nemusejí být ve skladu v Turnově k dispozici a je nutné je přepravit na odběrní místo z našeho distribučního skladu v Praze. Dodávky mezi našimi sklady probíhají 1x za týden.


Kde přesně se nachází prodejna v Turnově a distribuční sklad v Praze? Jak se k vám dostanu?

Naše kancelář a prodejna se nachází v Turnově v Koškově ulici.

Dostanete se k nám : po Palackého ulici, vedle areálu Juta odbočíte k fotbalovému stadionu, před tenisovými kurty pak odbočíte vlevo do areálu bývalého Hotelu Sport, kde pohodlně zaparkujete. Naše kancelář se nachází v zadní části budovy

Sklad velkoobchodu v Praze se nachází v Horních Počernicích, ulice Stoliňská 4. Sklad není určeným místem pro výdej zboží.

Pokud nám něco vezete nebo nesete, dostanete se k nám :

Autem : po ulici Náchodská, kde těsně před zastávkou MHD Chvaly odbočíte do areálu skladů za kamennou zdí. Náš sklad je umístěn v poslední budově přímo naproti vjezdu do areálu. Zde pohodlně zaparkujete přímo před skladem.

MHD : Metrem na konečnou stanici Černý Most, dále pak autobusem (např. č. 303) na zastávku Chvaly nebo pěšky cca 15 minut od metra. Vchod je hlavním vjezdem do areálu skladů. Najdete nás v poslední budově přímo naproti vjezdu.

Pokud bloudíte, zavolejte nám, my Vás navedeme.


Proč si musím předem dohodnout čas vyzvednutí objednaného zboží?

Nemusíte, ale můžete. Vážíme si Vašeho času a nechceme Vás zbytečně zdržovat. Pokud si dohodnete čas návštěvy, budete okamžitě bez čekání odbaveni. Vyzvednutí je samozřejmě možné i bez upřesnění času Vaší návštěvy. I tak se Vás budeme snažit obsloužit v nejkratším možném čase.


Pokud mám zboží rezervované do určitého dne, je rezervace platná včetně tohoto data?

Ano, rezervace je platná včetně tohoto data. V případě nevyzvednutí objednaného zboží, bude následující den po tomto datu Vaše objednávka stornována. Pokud potřebujete odběrní dobu prodloužit, kontaktujte nás prosím.


Mohu si zboží objednat a vyzvednout přímo ve vašem distribučním skladu v Praze?

Bohužel ne. Distribuční sklad našeho velkoobchodu slouží ke skladování a distribuci a není tedy určeným výdejním místem pro osobní odběry a maloobchodní prodej objednaného zboží.


Mohu poslat zboží jako dárek?

Ano, je to možné. Pokud chcete někomu nechat doručit dárek jako překvapení z našeho obchodu, je třeba zadat do dodací adresy Váš email, případně Vaše telefonní číslo. Tedy nikoli email člověka, kterého hodláte obdarovat zaslaným dárkem. Vezměte prosím na vědomí, že při uskutečnění objednávky je odesílán automatický potvrzovací email na tuto Vámi zadanou adresu s kopií uskutečněné objednávky. Platbu volte předem, bankovním převodem. Před odesláním objednávky nám do poznámky napište, že se jedná o dárek, abychom nevkládali do zásilky fakturu. Doporučujeme před odeslání pečlive zkontrolovat všechny zadané údaje. Pokud si nevíte rady, zavolejte nebo nám napište na Rychlý kontakt, rádi Vám s dokončením objednávky pomůžeme.


Co znamená, že je zboží na cestě a kdy přijde?

Zboží označené jako "Na cestě" je právě přepravováno mezi našimi sklady, jeho přijetí očekáváme nejpozději do 3 dnů.


Co znamená, že se objednávka zpracovává?

Tato objednávka čeká na své potvrzení naším obchodníkem, ověření skutečné dostupnosti a kontrolu zboží, přípravu daňových dokladů, přidělení expedičního čísla a avízo do expedice. Jakmile celý tento proces proběhne, budete informováni e-mailem o tom, že je Vaše objednávka potvrzena a připravena k expedici.


Kdy mohu objednané zboží očekávat?

Běžná doba expedice zboží, které máme skladem, je do 2-7mi pracovních dnů od přijetí a potvrzení objednávky nebo přijetí platby na náš účet. Pokud si objednáte skladové zboží na dobírku, mělo by Vám dorazit přibližně do 1 týdne po objednání. Pokud provedete platbu předem, můžete očekávat dodání zboží přibližně do 1 týdne od zaplacení. Pokud nastane případ, že nebude možné objednávku expedovat v této době, budete neprodleně informováni e-mailem s uvedením náhradního termínu.


Je zboží správně zabaleno a pojištěno?

Všechny zásilky obsahující křehké nebo rozbitné zboží odcházejí od nás řádně zabaleny v bublinkových foliích, pevných papírových krabičkách a opatřeny vzduchovými polštářky pro minimalizování případného poškození při přepravě. Zásilky jsou navíc zasílány jako křehké zboží a pro tuto skutečnost jsou i pojištěny. Křehké a rozbitné zboží bohužel není možné zasílat na výdejní místa Zásilkovna.cz.



Zboží

Je možné si objednat zboží z Vašeho katalogu?

Ano, je to možné. Pokud jste si vybrali zboží z našich tištěných či e-katalogů, kontaktujte nás prosím na e-mailu info@milujemedarky.cz. Zpracujeme Vám kalkulaci s uvedením možného termínu dodání.


Chci si objednat zboží s vlastním potiskem. Jak mám při objednávce postupovat?

Pokud si chcete objednat zboží s potiskem, které je skladem v našem e-shopu, vyberte si z naší nabídky a do poznámky v košíku objednávky připojte text s Vaším požadavkem. Pokud se jedná o zboží z katalogu, které není v nabídce našeho e-shopu, kontaktujte nás prosím e-mailem na info@milujemedarky.cz.


Jaký je celý průběh u objednávek zboží s potiskem?

Po přijetí Vaší objednávky Vás bude kontaktovat náš obchodník, který s Vámi dohodne vše potřebné, upřesní Vaše požadavky a přání. Následně Vám zpracujeme a odešleme předtiskovou korekturu, vizualizaci potisku na daný předmět, celkovou kalkulaci s uvedením termínu zhotovení a výzvu k platbě. Po přijetí Vaší zálohové platby na potvrzenou objednávku, bude zakázka předána do výroby a následně expedována k Vám. Ve většině případů bývá zakázka expedována do 14 pracovních dnů od přijetí. Tuto dobu jsme ale schopni zkrátit i na 3 pracovní dny. Termíny zhotovení jsou závislé na přijetí Vaší platby na náš účet a také momentální volné tiskové kapacitě naší výroby.


Mám vlastní zboží. Mohu si je nechat u Vás potisknout?

Ano, je to možné. V tomto případě je nutné si podrobnosti ohledně požadovaného potisku a žádost o kalkulaci dohodnout přímo s našimi obchodníky.

Chci před objednávkou vidět vzorky zboží. Je to možné ?

Ano, je to možné. Před objednávkou nás kontaktujte na emailu info@milujemedarky.cz. Vzorky Vám připravíme v kanceláři a můžete si je přijít prohlédnout. Pokud máte zájem o jejich zaslání na Vaši adresu a zapůjčení na dobu 14-ti dnů, vezměte prosím na vědomí, že Vám budou účtovány veškeré náklady na jejich zaslání tam i zpět a zápůjčka bude zpoplatněna paušální cenou 200 Kč. Zboží musíte vrátit neopotřebované, nepoškozené v původních obalech.

Zboží není skladem, kdy bude dostupné?

Běžná dodací lhůta u zboží na objednávku, tedy u toho, které je přepravováno mezi našimi sklady, je 1-3 pracovní dny. U zboží na objednávku ze zahraničního skladu je dodací lhůta 7-14 dní. U zboží, které zadáváme do výroby, může být doba dodání až 30 dní od objednávky. O termínu dodání budete informováni v potvrzení objednávky naším obchodníkem.


Mohu nakoupit více kusů, než systém e-shopu povoluje?

Ano, je to možné. Naše sklady zatím bohužel nejsou nafukovací, proto máme k dispozici pouze omezené množství kusů od jednotlivých položek. Systém e-shopu tedy povolí nákup pouze tolika kusů, jaké je momentálně skladově dostupné. Pokud potřebujete větší množství kusů, kontaktujte nás prosím na info@milujemedarky.cz, rádi Vám zpracujeme individuální nabídku.


Proč je některé zboží označeno jako „Bazar“ a co to vlastně znamená?

Někdy se stane, že nám v dodávkách dorazí zboží poškozené nebo se najde kus, který neodpovídá první jakosti. Takové zboží označíme jako „Bazar“ a prodáváme jej za podstatně nižší cenu, než je tomu u bezvadných kusů. Popis závady nebo důvod slevy je vždy podrobně popsán v detailu produktu a nemůže být důvodem k případné reklamaci. "Bazarovým" označujeme také zboží, které bylo vystaveno ve výloze obchodu, bylo použito jako jednorázová dekorace na výstavě a podobně. Je tedy možné jej nakoupit naprosto bez vad a viditelných známek opotřebení nebo poškození.


Jaké zboží si mohu nechat poslat v bublinkové obálce?

V bublinkové obálce formátu A5 zasíláme pouze VZORKY a náhledy tisku u drobného zboží, jako jsou žetony, přívěsky, klíčenky, skládací tašky, kuličková pera, CD a jiné ploché zboží. Do obálky se skutečně nevejde žádné plastické ani křehké a rozbitné zboží. Vnitřní rozměry obálky jsou 10x15x2 cm, nelze v ní tedy odeslat ani obal na šaty, ani keramickou konvičku na čaj, ani sadu bloků v PVC obalu, ani termosku 0,75l, ani dekorační svíčky, ani tubusy s rolničkami, ani nástěnné hodiny, ani budíky, ani multifunkční stojánky, ani čokoládové mince, ani pralinky, ani plechovou pokladničku, ani diář velikosti A4.
Protože tento druh přepravy vyžaduje zvláštní péči a podmínky, nelze jej objednat v košíku objednávky. V bublinkové obálce proto zasíláme pouze náhledy a vzorky tisku, které mají své číslo Potvrzení Kupní smlouvy. Před případnou objednávkou vzorků nás prosím kontaktujte a dohodněte si s obchodníkem podmínky přepravy. Děkujeme za pochopení



Platby

Jak zjistím, že byly mé peníze připsány na Váš účet?

Příchozí platby pravidelně denně kontrolujeme. Mezibankovní převody a zaúčtování příchozí platby trvá většinou 2-4 pracovní dny. Pokud by Vaše platba byla v prodlení déle než 7 dní, budeme Vás kontaktovat.


Je možné požádat o opravu daňového dokladu?

Ano, je to možné. Opravit Vám na vystaveném daňovém dokladu můžeme špatné IČO, DIČ, jméno a adresu. Bohužel není možné žádat o změnu z jedné fyzické osoby na jinou fyzickou osobu, z jedné firmy na druhou, z firmy na fyzickou osobu a naopak.


Jaká je záruční doba prodávaného zboží?

Zboží do naší nabídky pečlivě vybíráme. Snažíme se nabízet kvalitu za rozumnou cenu. Na námi prodávané reklamní a dárkové zboží poskytujeme záruku dle obchodního zákoníku. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci nebo jejích dílů způsobené používáním, na poškození vzniklá v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, na poškození způsobená nesprávnou manipulací, na poškození způsobené důsledkem nevhodné nebo nedostatečné údržby, nepřípustným zásahem do výrobku nebo jakoukoli jeho úpravou. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu.



Reklamace - Odstoupení od kupní smlouvy

Jsme lidé a můžeme udělat chybu. Nestává se nám to, ale i přes to je dobré vědět, co kdyby…


Co mám dělat, když dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem, obdržel/a jsem jiné zboží nebo v dodávce něco chybí?

Kontaktujte nás prosím na info@milujemedarky.cz, uveďte číslo nákupního dokladu, přebývající nebo chybějící zboží, své jméno a přímý kontakt na Vás. Budeme Vás kontaktovat nejpozději následující pracovní den, abychom tuto nepříjemnou situaci vyřešili.


Co mám dělat, když je dodávka mechanicky poškozena?

Je důležité bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.


GEIS - PPL - DPD
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na naši adresu info@milujemedarky.cz (uvádějte číslo balíku, číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Zástupce dané přepravní společnosti k Vám přijede sepsat škodní protokol a poškozené zboží si odveze. Kopii zápisu o škodě, kterou od něho obdržíte,nám zašlete do 24 hodin e-mailem na info@milujemedarky.cz nebo poštou na adresu Milujemedarky.cz, Pošta Pěnčín u Liberce, 463 45 Pěnčín a my Vám zašleme nové zboží. Po uplynutí 3 dnů od převzetí zásilky se vystavujete nebezpečí zamítnutí Vaší reklamace.


Česká pošta
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, reklamaci uplatněte nejpozději následující pracovní den po dodání na Vaší pobočce České pošty. Budete potřebovat kompletní balení zásilky, fakturu ke zboží a Váš OP. Pracovník pošty s Vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Poté neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na adresu info@milujemedarky.cz nebo poštou na adresu Milujemedarky.cz, Pošta Pěnčín u Liberce, 463 45 Pěnčín (přiložte kopii zápisu a uplatnění od České pošty, uveďte číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Náš obchodník Vás bude do 24 hodin po přijetí informovat o dalším postupu.


Co mám dělat, když jsem si vyzvedl zboží osobně a přesto jsem doma zjistil, že je mechanicky poškozené?

Vzhledem k dlouhé cestě, kterou k Vám zboží muselo urazit, se to bohužel může stát. Abychom však mohli takovouto reklamaci řešit, je bezpodmínečně nutné písemně oznámit tuto skutečnost na info@milujemedarky.cz, a to tentýž pracovní den. Na pozdější reklamace bohužel nemůže být brán zřetel. Zboží nesmí být použité. Po použití nelze vyloučit, že reklamace bude z pochopitelných důvodů zamítnuta. K reklamaci zboží je nutné dodat veškerý obalový materiál včetně vyplní.


Lze reklamaci vyřídit přednostně?

U reklamací, kde je to možné, tedy u skladového zboží, je reklamované zboží okamžitě vyměněno kus za kus. V případech, kde to možné není, tedy u zboží, které není momentálně skladem, je na objednávku, či na zadání do výroby, nelze tento proces nijak uspíšit. Reklamace je vyřízena nejpozději do třiceti dnů od jejího přijetí. O průběhu celé reklamace budete informováni e-mailem, který Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána či že si ji máte možnost vyzvednout v naší provozovně v Turnově nebo ve skladu v Praze.


Jaké vady mohu reklamovat?

Reklamovat můžete všechny vady, které nejsou dle Vašeho názoru v pořádku, ale pouze u zboží, které není dodatečně upravené, označené popisem, nepotištěné, či jinak nezměněné Vaším zásahem. Reklamace musí být vždy písemná a je při ní nutné vždy předložit doklad o koupi. V případě uznání vady se zavazujeme nahradit hodnotu řádně reklamovaného zboží. Uznané vady odstraníme opravou, náhradním plněním, dobropisem nebo jiným dohodnutým způsobem bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů od obdržení reklamace.

Upozornění : Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Obchod Milujemedarky.cz je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží společně s reklamačním protokolem:

Přepravní službou na adresu : Milujemedarky.cz, Koškova 1766, 51101 Turnov, tel. 602151920 Českou Poštou na adresu : Milujemedarky.cz, Pošta Pěnčín u Liberce 46345 Pěnčín, Zásilkovnou : na pobočce Zásilkovna, pokud jste využili tento způsob dopravy.

Pro zaslání reklamovaného zboží je možné využít také zpětný odběr naším kurýrem, který může řádně zabalenou zásilku převzít v pracovní den na pevné adrese. Tuto službu je třeba předem objednat.

Zboží zasíláte zpět doporučeným dopisem, doporučenou zásilkou nebo balíkem do ruky bez dobírky a pojištěné pro případ ztráty při přepravě. Upozorňujeme, že nepřijímáme neoznačené a neavízované zásilky s neuvedeným odesílatelem, ani zásilky na dobírku. Zásilka musí být řádně zabalena, aby nedošlo k jejímu dalšímu poškození.


Mohu zakoupené zboží vyměnit nebo vrátit?

Ano, je to možné. Odstoupení od kupní smlouvy provedené přes e-shop Milujemedarky.cz se řídí občanským zákoníkem. V souladu s tímto zákonem má právo kupující, který zboží nenakoupil jako podnikatel v rámci své podnikatelské činnosti, odstoupit od smlouvy do čtrnácti dnů od převzetí zboží - podrobné informace naleznete v našich obchodních podmínkách.

Rozhodnete-li se pro odstoupení od kupní smlouvy v této lhůtě, kontaktujte nás prosím ještě před tímto odstoupením písemně např. na e-mailu info@milujemedarky.cz s požadavkem na Odstoupení od kupní smlouvy.

Zboží, které hodláte vrátit musí nepoužité bez jakýchkoli známek užívání nebo opotřebování, nepoškozené, musí být kompletní, s originálem dokladu o koupi včetně veškeré dokumentace a příslušenství, zboží musí být v původním nepoškozeném obalu. Pokud jste společně se zbožím obrželi také dárky zdarma, či jiné bonusy, je třeba je vrátit společně s tímto zbožím, je-li to možné. Zboží nám zašlete doporučeným dopisem nebo balíkem do ruky bez dobírky a pojištěné pro případ ztráty při přepravě. Zboží vracíte na vlastní náklady: Přepravní službou - výhradně na adresu : Milujemedarky.cz, Koškova 1766, 51101 Turnov, tel. 602151920 Českou Poštou - výhradně na adresu : Milujemedarky.cz, Pošta Pěnčín u Liberce 46345 Pěnčín, Zásilkovnou : na pobočce Zásilkovna, pokud jste využili tento způsob dopravy. Vrácené a reklamované zboží nám neposílejte na adresu sídla firmy, ani na adresu Centrálního distribučního skladu Praha 9, na těchto místech zásilky bohužel nemůžeme přijmout.

Při splnění všech výše uvedených podmínek, po obdržení vráceného zboží a jeho kontrole, Vám odpovídající částku za přijatou platbu vrátíme nejpozději do čtrnácti dnů zpět složenkou nebo převodem na Vámi uvedený bankovní účet. Od vrácené částky Vám budou odečteny náklady spojené s přepravou naším kurýrem, nebo Zásilkovnou, pokud jste ji využili a také náklady na přepravu, pokud jste nevyužili nejlevnější možný způsob dodání v okamžiku objednání zboží. Vrácení platby nemůžeme provézt dříve, než budeme mít k dispozici Vámi vrácené zboží.V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude možné akceptovat odstoupení od kupní smlouvy. Nepřijímáme zásilky vrácené formou dobírky.

Od kupní smlouvy bohužel NELZE odstoupit v případě, že se jednalo o dodávku zboží upraveného dle Vašeho přání nebo pro Vaši osobu (např. potiskem, výšivkou, popisem loga, jmenovky, ražbou, změnou výrobního balení apod.), dále v případě, že se jednalo o zboží, které není ve standardní nabídce a bylo objednáno na Vaše výslovné přání u výrobce dle specielní objednávky na zakázkovou výrobu, dále v případě, že bylo zboží zakoupeno při osobním odběru v sídle Milujemedarky.cz, v provozovně, kanceláři nebo prodejně Milujemedarky.cz, ve výdejním či distribučním skladu Milujemedarky.cz a dále v případě, že vrácené zboží nesplňuje hygienické podmínky. Dále není možné vrátit zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, zboží, u kterého byl poškozen hygienický obal, zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím a od kupní smlouvy na dodávku audio a video nahrávek, porušil-li spotřebitel jejich originální obal a v případě, že nebyly splněny některé z výše uvedených podmínek. Od kupní smlouvy nelze odstoupit, nakoupil-li spotřebitel zboží v rámci své podnikatelské činnosti (na IČO), tato smlouva se od počátku řídí Obchodním zákoníkem.


Máte další dotazy? Kontaktujte nás...


OWM5YWN